Lite flashbacks

Som fortsättning på Teemus förra inlägg så möter vi upp Helena och hennes gäng och landar i något camp. Var en skitdryg brud där så jag kände mig manad att få henne på andra tankar(?). Nej det där låter ju bara snuskigt! Jag ville bara se om jag kunde få henne att tycka om mig, okej?! Don't judge me! Och visst fan lyckades jag med det, somehow. 'Cuz she was a real bitch! Fråga Teemu.

 

Jag och Teemu fick iallafall slut på dricka så vi skulle dra och hämta mera. Men nu ville inte Miss Attityd att jag skulle lämna henne, fastän jag sa att vi bara skulle hämta dricka och sedan återvända. Men hon insisterade på att jag skulle stanna. Så jag.. drog ändå! Haha vad tror ni egentligen?


Får höra av Helena att den här bruden tjatat väldigt mycket om mig, vilket Helena inte gillade. För alla som inte vet är Helena min älskade storasyster (saknar dig gumman!).


Kvällen slutade med att jag sov i Miss Attityds tält med hennes kompis Hanna, eller nåt. Jag puttade bort Miss Attityd från hennes madrass så att hon fick ligga på marken, madrassen var inte stor nog för oss båda. Synd bara att hennes tält började läcka dagen efter när det öste ned regn så hon vaknade upp i en vattenpöl. Stackare.


Jag vaknar upp och gör mig i ordning. Ska jobba en dag till, 14 timmar i sträck den här gången. Men jag chillade bara backstage. Inget jobb direkt. Var faktiskt ganska roligt. Den dagen spenderade jag med sköna människor och jag fick såklart också träffa en del artister, var ju trots allt backstage. Glad att jag inte fick städa eller någon mindre attraktiv arbetsuppgift.


När passet var klart och klockan var natt så mötte jag upp Teemu, Emelie med flera(tyvärr för många att skriva och komma ihåg). Det var en del snack med polis för att stackars Micke hade fått en blåtira på grund av ett bråk som orsakades av personliga skäl, vilket jag inte kommer gå närmare in på.

Efter incidenten var det dags att dricka.
(Teemu håller i kameran, Björn with the tongue, och resten är bortglömda namn)

Tror det är här vi möter Amis, Valentina, Klaudia med mera. Men Klaudia blev rädd för björnen så hon drog. Var säkert min hemska andedräkt tror jag!

Efter vi druckit ett tag drog vi på någon konsert.

Måste bara påpeka att vi har gått på fler konserter under tidigare dagar men inte riktigt så mycket som hände där, mer än bra stämning och musik förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0