Björn


Teemu

Dräggfredagen

Haha asså vilket drägg jag var! Kom precis ihåg en sak jag gjorde mot Madde i fredags.. Herregud vad pinsam jag kan vara! Men lite komiskt, bara lite (mycket). Hon tänkte dra på stört efter det men jag fick henne att ändra sig. Iallafall för stunden. Kanske för att jag höll fast henne. Hålla fast/övertala.. Gav ju samma resultat! Så förlåt Madde. Du är en klippa! :)

Ska inte glömma Ellu heller så jag säger förlåt till henne med. What can I say.. Haha jag höll åtminstone mitt ord till dig Emelie!

Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket från den kvällen. Kommer ihåg bitar från kvällen, men de hänger inte alls ihop. Allt är i en enda röra. Men jag kommer iallafall ihåg att det var riktigt kul på Metro!

En sak jag kommer ihåg är att Emelie, Madde och Maria anklagade mig för att ha ljugit. Och de undrade varför. Så det första de gjorde när de kom var att fråga ut mig. Då hade jag redan suttit på Hellströms och pimplat öl, så nykter var jag inte. Utfrågningar på fyllan är inte lätt! Det tog ett tag för mig att förstå vad de ens pratade om. Allt var ett enda missförstånd, för jag hade inte ljugit.. om det.

En annan sak jag kommer ihåg är bangarna. Framför allt Teemu.. Suck, det var för honom jag anordnade hela fotbollstemat på Metro. Och så dykar han inte upp. Yeye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0